Praėjus savaitei po to, kai dėl klaidingo atnaujinimo įvyko pasaulinis IT sutrikimas, dėl kurio buvo sustabdyti skrydžiai ir televizijos stotys buvo išjungtos, „CrowdStrike“ vadovas atskleidė, kad beveik visos sistemos vėl veikia.

„LinkedIn“ įraše George’as Kurtzas teigė, kad „daugiau nei 97 %“ sistemų, kuriose veikia jo programinė įranga, nuo liepos 25 d.

„Microsoft“ anksčiau apskaičiavo, kad dėl „CrowdStrike“ programinės įrangos klaidos buvo išjungta 8,5 mln.

Šis skaičius ir pono Kurtzo nustatytas procentinis dydis rodo, kad maždaug 250 000 įrenginių lieka neprisijungę.

„CrowdStrike“ vadovas padėkojo už „nenuilstančias klientų ir darbuotojų pastangas“, dar kartą atsiprašydamas už incidentą.

„Nors negaliu pažadėti tobulumo, galiu pažadėti koncentruotą, efektyvų ir skubų atsakymą“, – rašė jis.

Tačiau jis pripažino, kad bendrovės darbas taisant įrenginius „dar nebaigtas“ ir teigė, kad įmonė yra „įsipareigojusi atkurti kiekvieną paveiktą sistemą“.

BBC paprašė CrowdStrike pateikti daugiau informacijos apie sistemas, kurios lieka neprisijungusios, ir kodėl jos dar nepataisytos.

Sistemų sugrąžinimas į internetą buvo daug laiko reikalaujantis procesas.

Praėjusios savaitės penktadienį sprendimais internetu pasidalijo ir „CrowdStrike“, ir „Microsoft“ per 24 valandas nuo pirmojo pranešimo apie problemą.

Tačiau taikant priemones, įskaitant mašinų paleidimą iš naujo saugiuoju režimu ir sugedusio failo ištrynimą, žmonės turėjo turėti galimybę fiziškai pasiekti įrenginius, o tai kai kuriais atvejais pasirodė sudėtinga.

Nuo tada „Microsoft“ išleido įrankį procesui paspartinti, o M. Kurtzas teigė, kad automatinių atkūrimo įrankių kūrimas „patobulino“ atkūrimo pastangas.

Nuo to laiko „CrowdStrike“ pateikė daugiau informacijos apie tai, kaip ši problema iškilo preliminarioje incidento apžvalgoje ir įsipareigojo imtis keleto priemonių sukurta siekiant užtikrinti, kad tai nepasikartotų.

Tačiau bendrovės pastangos pasitaisyti taip pat buvo kritikuojamos dėl klaidų.

„CrowdStrike“ susidūrė su nauja atsakomybe po to, kai suteikė darbuotojams ir įmonėms, kurios dirba, 10 USD vertės „UberEats“ kuponą, atsiprašydami už sutrikimą.

„Norėdami išreikšti mūsų dėkingumą, kitą puodelį kavos ar vėlyvo vakaro užkandžių turime mes! CrowdStrike rašė, nurodydama žmonėms naudoti kodą, kad gautų 10 USD kreditą.

Tačiau kai kurie pajuto, kad jiems padėkos ženklas nepasikeitė, o vienas Reddit vartotojas parašė: „Šį savaitgalį tiesiogine prasme norėjau nuvaryti savo automobilį nuo tilto ir jie man nupirko kavos. Puiku.

Draudimo bendrovės „Parametrix“ duomenimis, 500 didžiausių JAV įmonių pagal pajamas, neįskaitant „Microsoft“, patyrė 5,4 mlrd. USD (4,1 mlrd. GBP) finansinių nuostolių dėl gedimo.



Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *