„Getty Images“ Atvaizdas, kuriame moteris vokalininkė ranka prisidengia veidą, užmerkusi akis, stovi priešais didelį mikrofoną ant stovoGetty Images

Žaidimų pramonėje dirbantys atlikėjai kalbėjo apie savo sielvartą, kai buvo paprašyti dirbti su nepadoriu turiniu be įspėjimo, įskaitant sceną su seksualine prievarta.

Sekso scenos yra dažnos šiuolaikiniuose žaidimuose – jos dažnai kuriamos filmuojant žmones, kurie vėliau paverčiami žaidimo personažais.

Tačiau atlikėjai BBC papasakojo apie projektų slaptumo kultūrą – kai scenarijus dažnai nepasidalijama iki paskutinės akimirkos – reiškia, kad jie dažnai iš anksto nežino, kad scenose gali būti intymių veiksmų.

Jie apibūdina jausmą „supurtyti“ ir „nusiminus“ po jų vaidinimo.

Scenos menų sąjunga „Equity“ reikalauja iš pramonės imtis veiksmų – paskelbė ji minimalaus atlyginimo ir darbo sąlygų žaidimuose vadovaiįskaitant intymias ar atviras scenas.

„Man tai tiesiog pasirodė bjauru“

Jessica Jefferies yra profesionali aktorių atrankos režisierė, daugiausiai dirbanti vaizdo žaidimuose ir mėgstanti mediją.

Prieš tai ji buvo judesio fiksavimo atlikėja – nedidelės grupės dalis, kuri nuolat dirbo žaidimų kūrėjų naudojamose studijose.

Apsirengę prigludusiu kūno kostiumu, apvilkti žymekliais, judesio fiksavimo atlikėjai vaidina personažų judesius žaidimuose dideliame be baldų komplekte, kur jų judesiai įrašomi skaitmeniniu būdu.

Ji sakė, kad kūrėjai dažnai nežinia apie žaidimo ar scenos pobūdį.

„Mes gautume el. laišką arba skambutį iš studijos, kad mums šiomis dienomis tavęs reikia filmavimui“, – sakė ji.

„Tai buvo visa informacija, kurią gavome.”

J. Jefferies sakė BBC, kad kartą buvo paprašyta suvaidinti sceną su vyru atlikėju, susijusiu su seksualine prievarta, be išankstinio įspėjimo.

„Atvykau ir man pasakė, kad filmuosiu grafišką išprievartavimo sceną“, – sakė ji.

„Šį veiksmą būtų galima stebėti tiek laiko, kiek žaidėjas norėjo pro langą, o tada žaidėjas galėtų šauti šiam veikėjui į galvą.

„Mano nuomone, tai buvo visiškai neatlygintina.

Ji atsisakė vaidinti „bjaurią“ sceną, kuri dar labiau pablogėjo, nes ji buvo vienintelė moteris filmavimo aikštelėje.

„Nuogos nėra, bet tai vis tiek yra veiksmas, tame poelgie yra intymumo ir smurto šioje situacijoje“, – sakė ji.

„Taigi taip, tarp mūsų gali būti likros sluoksnis, bet jūs vis dar esate ten ir vis tiek turite iš tikrųjų pasinerti į šią sceną“.

Galiausiai jos susirūpinimas buvo išklausytas, o scena nebuvo įrašyta.

Getty Images Aktorius – neįtrauktas į straipsnį – dėvi judesio fiksavimo kostiumąGetty Images

Aktoriai vaidindami vaizdo žaidimus naudoja tokius judesio fiksavimo kostiumus kaip šis (M. Jeffries nepavaizduota)

Tačiau tai sustiprina jos įsitikinimą, kad atlikėjai turėtų iš anksto žinoti apie atviras scenas, kad jiems nereikėtų „kelti triukšmo“ filmavimo aikštelėje ar jausti spaudimą daryti ką nors, kas verčia jaustis nepatogiai.

„Equity“ konsultavosi su ponia Jefferies rengdama gaires, kuriose reikalaujama, kad įrašant atviras ar intymias scenas:

  • Istorijos santrauka, scenos suskirstymas ir scenarijai turėtų būti iš anksto išplatinti visiems aktoriams.
  • atlikėjai turėtų turėti galimybę prašyti uždaro rinkinio, kuriame prieiga būtų kuo mažesnė.
  • turėtų būti įdarbintas kompetentingas intymumo koordinatorius.

Ji teigia, kad suteikus aktoriams daugiau informacijos, jie galės geriau pasirodyti, ir teigia, kad „yra apetitas pokyčiams“.

M. Jefferies pabrėžia, kad gairėse nesiekiama nustatyti istorijų pasakojimo ribų. Ji sako, kad per dešimt metų nuo šio incidento taip pat buvo padaryta didelių patobulinimų ir „šios gairės yra tik tam, kad tai dar labiau atitiktų geriausią kino ir televizijos pramonės praktiką“.

Ji sako, kad studijos, su kuriomis dabar dirba, paprastai yra labai atviros gerosios praktikos mokymuisi, ir sutinka, kad elgiantis su žmonėmis gerai pavyksta pasiekti geresnių rezultatų.

„Neįtikėtinai nepatogu“

Viena balso aktorė ir „Equity“ narė, palaikanti gaires, pageidavusi likti anonimiška, BBC taip pat papasakojo apie problemas, su kuriomis susidūrė.

Ji „absoliučiai myli pramonę“, tačiau teigia, kad su aktoriais dalinamasi ribota informacija, kol spektaklis turi pasikeisti.

„Turime pasirašyti NDA (neatskleidimo sutartis), mums beveik nieko nesakoma“, – sakė ji.

Viename didelio žaidimo įraše ji pirmą kartą sužinojo, kad tai buvo aišku tik tada, kai ji atvyko į darbą.

„Tai iš tikrųjų buvo visapusiška sekso scena“, – sakė ji.

„Turėjau (vokaliai) prilygti scenai ir pro stiklą kabinoje mane stebėjo visa komanda, visi vyrai.

„Tai buvo nepakeliamatuo metu aš kurį laiką dirbau žaidimų pramonėje ir niekada nesijaučiau taip sukrėstas“.

Šią patirtį ji palygino su netikėtu sekso telefonu telefonu.

„Mane labai nuliūdino situacija, kad buvau pasodinta į vietą, niekas negalvojo manęs paklausti, ar man viskas gerai, ir niekas vėliau netikrino, ar man viskas gerai“, – sakė ji.

Ir kaip laisvai samdoma vertėja, ji bijojo, kad atsisakiusi jai bus priklijuota trikdžių keltojos etiketė.

„Niekas neturi teisintis, kodėl tavęs nesamdo“, – sakė ji.

Kaip ir ponia Jefferies, ji nori, kad žaidimai priartėtų prie kino ir televizijos standartų.

„Supratau“

Rhiannon Bevan iš žaidimų naujienų svetainės „The Gamer“. uždengė laiptus Praėjusių metų žaidimų blokas „Baldur’s Gate 3“ aiškių scenų kūrimas buvo modernaus žaidimo „gerai ištaisyti“ pavyzdys.

Ji sako, kad žaidimuose į atviras scenas vis labiau žiūrima rimtai, „o ne tik jas vardinti“.

Tačiau tai buvo susiję su rizika, kad atlikėjai gali būti nepatogūs su darbu.

Baldur’s Gate 3 tai išsprendė pasamdydami intymumo koordinatorius – atsidavusius personalo narius, kuriems pavesta užtikrinti atlikėjų gerovę atvirose scenose.

Jo kūrėjas naudojo vieną intymumo koordinatorių, kad prižiūrėtų atlikėjus, garsinančius intymias scenas, o kitas prižiūrėjo tuos, kurie taip pat imitavo veiksmus, kad būtų perkelti į žaidimą.

Be intymių scenų, „Equity“ gairės taip pat apima per didelį NDA naudojimą, saugumą judesio ir atlikimo fiksavimo metu, išvengiant žalingo vokalinio streso menininkams ir apsaugai, susijusiai su dirbtinio intelekto naudojimu.

AI naudojimas yra viena iš pagrindinių problemų JAV besitęsiantis žaidimų atlikėjų streikas.

UKIE, žaidimų pramonės prekybos organizacija, tiesiogiai nereagavo į klausimą dėl elgesio su atlikėjais, dirbančiais su atvira medžiaga, tačiau, kalbant apie „Equity“ gaires, jos pagrindinis dėmesys „išlieka palankios aplinkos kūrimui visoms JK suinteresuotosioms šalims. vaizdo žaidimų sektoriuje, užtikrinant, kad jis išliktų geriausia vieta kurti, žaisti ir parduoti vaizdo žaidimus“.



Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *