Cristiano Ronaldo įvairiose savo socialinės žiniasklaidos paskyrose pasiekė 1 milijardą sekėjų – jis tapo pirmuoju žmogumi, pasiekusiu šią neįtikėtiną figūrą.
Skaičius apskaičiuojamas sudedant bendrą jo sekėjų skaičių „Instagram“, „Facebook“, „Twitter“, „YouTube“ ir Kinijos socialinės žiniasklaidos svetainėse „Weibo“ ir „Kuaishou“.
Tai neprilygsta vienam milijardui atskirų sekėjų, nes daugelis žmonių jį stebės keliose platformose, o kai kurios bus netikros paskyros, žinomos kaip robotai.
Nepaisant to, socialinės žiniasklaidos ekspertas Paolo Pescatore iš PP Foresight tai apibūdino kaip „stulbinantį skaičių“, į kurį žiniasklaida ir prekės ženklai skirs daug dėmesio.
„Koks pasiekimas, ir tai dar labiau pabrėžia esminį žiniasklaidos pokytį“.
Jis parodė „technologijų dėka galią pasiekti naują, jaunesnę auditoriją“, sakė jis BBC.
Aikštėje Ronaldo garsėjo savo konkurencija su Argentinos žvaigžde Lioneliu Messi.
Tačiau nekonkuruoja dėl to, kas laimės socialinių tinklų konkursą – Messi turi tik 623 milijonus sekėjų.
Tai ne tik sportas: Ronaldo taip pat lenkia kai kuriuos didžiausius pramogų pavadinimus, įskaitant dainininkus Justiną Bieberį, Taylor Swift ir Seleną Gomez.
Net tie, kurie pirmiausia žinomi dėl savo darbo internete, negali konkuruoti – „MrBeast“, geriausias „YouTube“ naudotojas pasaulyje, iš viso turi 543 mln.
Viena iš priežasčių, kodėl futbolininkas peržengė 1 milijardo ribą, pirmiausia yra jo sprendimas prisijungti prie „YouTube“ praėjusį mėnesį, kur jo kanalas per vieną savaitę šoktelėjo iki 50 mln.
Palyginkite tai su Messi, kurio kanalas turi tik 3,5 mln. prenumeratorių, nepaisant to, kad vaizdo įrašus jis įkėlė nuo 2011 m.
Skirtumo priežastis yra „YouTube“ taisyklė: turinys yra karalius.
Messi kanalas per pastaruosius trejus metus įkėlė tik vieną vaizdo įrašą, prašmatni reklama apie futbolo patirtį aplink jį, kuris trunka pusę minutės.
Kiti jo vaizdo įrašai yra taip pat trumpi – o ilgesni dažniausiai yra montažas arba juose jis kalba savo gimtąja ispanų kalba.
Kol kas Ronaldo kanalą daugiausia sudaro jo ir jo žmonos Georginos Rodríguez, taip pat jo buvusio „Manchester United“ kolegos Rio Ferdinando pokalbiai.
Tačiau visas šis turinys buvo pritaikytas angliškai kalbančiai auditorijai – ir net kai Ronaldo kalba ispaniškai ar portugališkai, vaizdo įrašai dažnai dubliuojami anglų kalba.
Tai kartu su beveik kasdieniais įkėlimais ir ryškiomis bei spalvingomis „YouTube“ miniatiūromis. parodyti Ronaldo (arba, greičiausiai, jo socialinių tinklų komanda) tiksliai žino, kaip padaryti vaizdo įrašą populiarų platformoje.
Jis paskelbė naujienas įraše, kuriuo pasidalino įvairiose savo socialinės žiniasklaidos platformose.
Cristiano Ronaldo padarė karjerą išmušdamas rekordus.
Jo sėkmė apima rezultatyviausią žaidėją UEFA Čempionų lygos istorijoje, daugiausiai įvarčių Europos čempionate ir daugiau nei bet kurio kito pasirodymą tarptautinėse rungtynėse.
Praėjusią savaitę jis tapo pirmuoju futbolininku, pelniusiu 900 aukščiausio lygio įvarčių per karjerą.
Kaip ir žaidėjo karjeroje, jis vis dar turi galimybių pagerinti savo skaičių socialinėje žiniasklaidoje, nes skirtingai nei kai kurie jo varžovai, jis nėra „TikTok“ ar „Threads“.
Visa tai greičiausiai papildys kitą jo dominuojančią figūrą: uždarbį.
„Forbes“ duomenimis, jo bendras uždarbis dabar siekia 260 mln – aukščiausias iš visų sportininkų.