„LinkedIn“ sustabdė JK vartotojų duomenų naudojimą dirbtinio intelekto (AI) modeliams mokyti, kai reguliavimo institucija išreiškė susirūpinimą.

Į karjerą orientuota socialinių tinklų svetainė, priklausanti „Microsoft“, tyliai pastebėjo, kad vartotojai visame pasaulyje pasirinko, kad jų duomenys būtų naudojami mokant jos AI modelius.

Tačiau Informacijos komisaro biuras (ICO) penktadienį pareiškė esantis patenkintas, kad „LinkedIn“ patvirtino, kad sustabdė JK vartotojų informacijos naudojimą.

„LinkedIn“ teigė, kad džiaugiasi galimybe toliau bendradarbiauti su ICO.

„Džiaugiamės, kad „LinkedIn“ atsižvelgė į mūsų iškeltus susirūpinimą dėl savo požiūrio į generuojamųjų AI modelių mokymą su informacija, susijusia su naudotojais JK“, – sakė ICO vykdomasis direktorius Stephenas Almondas.

Daugelis didelių technologijų įmonių, įskaitant „LinkedIn“, savo platformose ieško vartotojų sukurto turinio kaip naujo duomenų šaltinio mokant dirbtinio intelekto įrankius.

„Generatyvieji“ AI įrankiai, tokie kaip pokalbių robotai, tokie kaip „OpenAI“ „ChatGPT“, arba vaizdų generatoriai, tokie kaip „Midjourney“, mokosi iš didžiulių teksto ir vaizdų duomenų.

Tačiau „LinkedIn“ atstovas BBC News sakė, kad bendrovė mano, kad vartotojai turėtų kontroliuoti savo duomenis.

Tai suteikė JK vartotojams galimybę atsisakyti, kad jų duomenys būtų naudojami mokant dirbtinio intelekto modelius.

„Mes visada naudojome tam tikrą automatizavimo formą LinkedIn produktuose ir visada buvome aiškūs, kad vartotojai gali pasirinkti, kaip bus naudojami jų duomenys“, – pridūrė jie.

Socialinės platformos, kuriose naudotojai skelbia apie savo gyvenimą ar darbą, gali pateikti turtingos medžiagos, padedančios įrankiams skambėti natūraliau.

„Šiandien esama realybės yra tokia, kad daugelis žmonių ieško pagalbos, kad gautų pirmąjį šio gyvenimo aprašymo juodraštį… kad padėtų įdarbintojams parengti žinutes, kad jie gautų kitą karjeros galimybę“, – sakė „LinkedIn“ atstovas.

„Galų gale, žmonės nori savo karjeros pranašumo, o mūsų gen-AI tarnybos padeda jiems suteikti tokią pagalbą.

Bendrovė teigia savo pasaulinėje privatumo politikoje kad naudotojo duomenys bus naudojami kuriant AI paslaugas ir pagalbos straipsnyje jame teigiama, kad jis taip pat bus apdorojamas, kai vartotojai sąveikauja su įrankiais, siūlančiais, pavyzdžiui, rašymo pasiūlymus.

Dabar tai nebus taikoma naudotojams JK, taip pat Europos Sąjungos (ES), Europos ekonominės erdvės ir Šveicarijos naudotojams.

„Meta“ ir „X“ (anksčiau žinomi kaip „Twitter“) yra tarp platformų, kurios, kaip ir „LinkedIn“, nori naudoti savo platformose paskelbtą turinį, kad padėtų kurti generuojančius AI įrankius.

Tačiau JK ir ES jie susidūrė su reguliavimo kliūtimis, nes griežtos privatumo taisyklės riboja, kaip ir kada galima rinkti asmens duomenis.

Birželio mėnesį „Meta“ sustabdė savo planus naudoti JK suaugusiųjų viešus įrašus, komentarus ir vaizdus, ​​​​kad apmokytų savo dirbtinio intelekto įrankius. po kritikosir ICO iškeltas susirūpinimas.

Įmonė neseniai pradėjo iš naujo informuoti JK naudotojus „Facebook“ ir „Instagram“ apie savo planus ir paaiškino atsisakymo procesą, kai bendradarbiauja su duomenų priežiūros institucija.

Tikėtina, kad „LinkedIn“ dabar susidurs su panašiu procesu, kol galės atnaujinti savo įrankius su JK vartotojų duomenimis.

„Siekiant kuo geriau išnaudoti generatyvųjį dirbtinį intelektą ir jo teikiamas galimybes, labai svarbu, kad visuomenė pasitikėtų, jog jų teisės į privatumą bus gerbiamos nuo pat pradžių“, – sakė ICO atstovas ponas Almondas.

Jis sakė, kad reguliavimo institucija „toliau stebės“ kūrėjus, tokius kaip „Microsoft“ ir „LinkedIn“, kad užtikrintų, jog jie saugo JK vartotojų teises.



Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *