
„Google“ išleido naują funkciją, kuri leis žmonėms ieškoti internete filmuojant.
Vaizdo įrašų paieška leis žmonėms nukreipti fotoaparatą į ką nors, užduoti apie tai klausimą ir gauti paieškos rezultatus.
„Android“ ir „iPhone“ naudotojai visame pasaulyje galės pasiekti šią funkciją nuo 1700 GMT, savo „Google“ programoje įjungę „AI apžvalgas“, tačiau paleidimo metu ji palaikys tik anglų kalbą.
Tai naujausias technologijų milžino žingsnis, kuriuo siekiama pakeisti žmonių paieškos internete būdus, naudojant dirbtinį intelektą (AI).
Praėjus trims mėnesiams po to, kai „ChatGPT“ kūrėjas „OpenAI“ paskelbė, kad išbando galimybę ieškoti užduodant klausimus pokalbių robotui.
Šiais metais „Google“ pristatė dirbtinio intelekto sugeneruotus rezultatus tam tikrų paieškos užklausų viršuje, o rezultatai buvo įvairūs.
Gegužės mėn. ši funkcija sulaukė kritikos dėl klaidingų, netikslių atsakymų, įskaitant patarti žmonėms, kad sūris priliptų prie picos naudojant „netoksiškus klijus“.
Tuo metu „Google“ atstovas teigė, kad problemos yra „pavieniai pavyzdžiai“. Nuo to laiko rezultatai tapo geresni, o netikslumų buvo mažiau.
Nuo tada buvo imtasi tolesnių veiksmų, siekiant įtraukti AI į paiešką, o tai apėmė galimybę užduoti klausimus apie nejudančius vaizdus naudojant „Google Lens“.
Įmonė teigė, kad ši funkcija padidino „Lens“ populiarumą jos programoje mobiliesiems, o tai paskatino ją toliau plėsti funkciją.
Užkabino vaizdo įrašą
„Google“ paieškos vadovė Liz Reid teigė, kad naujoji galimybė leis žmonėms lengviau užduoti klausimus apie juos supantį pasaulį.
Ji pateikė pavyzdį apie žmogų akvariume, kuris galbūt norėtų išsiaiškinti, kodėl būrys žuvų plaukioja vieningai.
Užuot žuvies ieškoti internete ir rašyti užklausą, nauja funkcija leis jiems nukreipti fotoaparatą, įrašyti trumpą klipą ir garsiai užduoti klausimą.
„Google“ dirbtinis intelektas analizuos vaizdo įrašą, identifikuos žuvis, sujungs tai su klausimu ir pateiks paieškos rezultatus.
Pramonės analitikas Paolo Pescatore teigė, kad tai buvo „didelis dalykas“ „Google“.
„Dabar visame kame matome dirbtinį intelektą ir žmonės geriausiai susieja su vaizdiniais“, – sakė jis.
„Ši naujausia plėtra dar labiau demonstruoja naujus būdus, kaip atgaivinti turinį naudojant kažką panašaus į paiešką, kuri yra viena iš dažniausiai atliekamų užduočių internete.
„Čia yra galimybė dirbtiniam intelektui iš tikrųjų bendradarbiauti ir būti novatoriumi kasdieniame gyvenime – esame ant slenksčio, kad dirbtinis intelektas taptų suasmenintas ir unikalus, remiantis mūsų naudojimo modeliais ir įpročiais.
Kiti paieškos būdai
„Google“ pristatė ne tik paieškos pagal vaizdo įrašą būdą, bet ir keletą kitų atnaujinimų.
Ji teigia, kad pagerino savo apsipirkimo rezultatus, į kuriuos dabar bus įtrauktos skirtingų pardavėjų apžvalgos ir informacija apie kainas.
Taip pat ji pristato konkurentą muzikos identifikavimo programai Shazam, kuri priklauso Apple.
Varžovas įrankis, pasiekiamas naudojant „Circle to Search“ „Android“ įrenginyje, leis žmonėms atpažinti dainas iš svetainės, kurioje jie lankosi, arba laidos, kurią jie transliuoja neišeinant iš programos.
Naujos „Google“ funkcijos atsiranda, kai ji susiduria su augančiais iššūkiais paieškos erdvėje, kur, kaip manoma, ji užėmė daugiau nei 90 % pasaulio rinkos.
Tai apima „OpenAI“, kuri liepą atskleidė, kad išbando „ChatGPT“ paieškos funkciją.
SearchGPT leidžia žmonėms ieškoti internete užduodant klausimus pokalbių robotui, o jį išbando ribotas skaičius JAV vartotojų.
„OpenAI“ vertė trečiadienį pakilo iki 157 mlrd. USD (120 mlrd. GBP). po to, kai per paskutinį finansavimo etapą surinko 6,6 mlrd iš garsių investuotojų, įskaitant „Microsoft“.
Nauji „Google“ pranešimai greičiausiai yra būdas kovoti su konkuruojančių įmonių augimu, nors nė viena iš tikrųjų nekelia grėsmės jos didžiuliam dominavimui.