Tai buvo nekantriai laukta, tačiau šių metų „Call of Duty: Black Ops 6“ pagaliau sumažėjo ir žaidėjams įstrigo.
„Call of Duty“ (CoD) serija yra viena perkamiausių istorijoje, per visą gyvenimą parduota daugiau nei 425 mln. ir uždirbusi milijardus dolerių.
Tačiau šis naujausias leidimas yra šiek tiek kitoks, nes jis iš karto pasiekiamas Microsoft Game Pass paslaugos prenumeratoriams – pirmasis tokio dydžio žaidime.
Tai reiškia, kad turintiems „Netflix“ tipo prenumeratą nereikia nieko papildomai mokėti, kad galėtų žaisti.
„Game Pass“, kaip ir „Sony“ konkurentė „PlayStation Plus“, leidžia „Xbox“ ir asmeniniams kompiuteriams žaisti šimtus vaizdo žaidimų už mėnesinį mokestį.
Šių metų pradžioje „Microsoft“. pakėlė kainas visiems abonentams ir pridėta pakopinė sistema.
Kadangi tai pirmasis pagrindinis CoD žaidimas, išleistas po to, kai „Microsoft“ užbaigė gamintojo „Activision Blizzard“ perėmimą pagal didžiausią visų laikų žaidimų pramonės sandorį, šiam požiūriui, žinoma, skiriama daug dėmesio.
Kai kurie ekspertai jauti, kad tai gali atnešti daugiau „Game Pass“ paslaugos prenumeratorių, tačiau faktinių žaidimų pardavimų sąskaita, o tikrasis jos poveikis paaiškės tik ateinančiais mėnesiais.
CoD turinio kūrėjas BennyCentral mano, kad Game Pass yra „vienas didžiausių elementų šiais metais“.
„Faktas, kad tai suteiks žmonėms tiek daug prieigos, nesvarbu, ar jie žaidžia „Xbox“, ar asmeniniame kompiuteryje, jie galės žaisti visą žaidimą kaip šios prenumeratos dalį“, – sako jis.
Benny, turintis „Game Pass“, sako BBC Newsbeat, kad tai „išplės žaidėjų bazę“ žmonių, kurie anksčiau galbūt nežaidė „Black Ops“.
„Jie greičiausiai užšoks ir išbandys pirmą kartą.
Kolegos kūrėjas OllMS, kuris vietoj to naudoja „Battlenet“ platformą, sutinka ir mano, kad šis „Microsoft“ požiūris gali padaryti žaidimą „prieinamesnį platesnei auditorijai“.
„Ypač jaunesni žmonės, kurie galbūt negalės iš karto nusipirkti žaidimo, kurie galbūt lauktų Kalėdų, kad gautų žaidimą, kurį jiems padovanotų jų tėvai.
„CoD“ reguliariai užėmė pirmąją vietą „PlayStation“ populiariausių žaidimų sąraše, o „Microsoft“ pasirašė 10 metų sutartį dėl žaidimo išlaikymo „Sony“ ir „Nintendo“ žaidimų platformose.
Tačiau nors buvo susirūpinta dėl to, ką tai gali reikšti PlayStation vartotojams, kurie vis tiek turi mokėti visą kainą, OllMS mano, kad tai taip pat yra postūmis turinio kūrėjų požiūriu.
„Bus tikrai įdomu, kad nuo pat pristatymo galėsime sukurti turinį dar daugiau žmonių.
„CoD Black Ops“ papildomi produktai paprastai yra gerai vertinami gerbėjų dėl savo vieno žaidėjo kampanijų, o kūrėjai tikisi, kad tai bus gerai po prasto praėjusių metų „Modern Warfare 3“ priėmimo.
Benny ir OllMS, kurie abu turėjo prieigą prie beta versijos, džiaugiasi žaidimu dėl kai kurių naujesnių funkcijų.
Turėdamas „Black Ops 6“, Benny atkreipia dėmesį į visapusišką judėjimą kaip savybę, dėl kurios jis džiaugiasi, sakydamas, kad jis mano, kad tai gali „pakeisti CoD žaidimo revoliuciją“.
„Faktas, kad jūs turite visą 360 laipsnių judėjimą, suteiks žaidėjams didžiulę galimybę aplenkti priešininkus, privilioti žmones ir sukurti neįtikėtinus žaidimus“, – sako jis.
„Jau matėme keletą beta versijos, kai žmonės darė neįtikėtinus dalykus su snaiperio šautuvais.
OllMS taip pat mėgsta kai kuriuos ginklus, kurie, jo teigimu, buvo ankstesnėse versijose ir buvo sugrąžinti, pavyzdžiui, AS VAL – tam tikro tipo šautuvas.
„Ką bus smagu naudoti kartu su visapusišku judesiu“, – sako jis.
„Bus turinio kūrimo ir pjesių kūrimo būdų, kurių žmonės dar nematė.
Istorijos režimas veikia 1990-aisiais ir yra Persijos įlankos karo dalis, kartu su žaidimu pranešama, kad Kuveite uždrausta kaip rezultatas.
Keletą dešimtmečių grįžtant atgal apie jos aplinką, Bennie mėgsta, ypač dėl to, kad jam patinka „Black Ops“ žaidimai, kuriuose yra dalykų, vykstančių „už uždangos“, ir nori pamatyti, kaip tai atsilieps šioje aplinkoje.
„Bus malonu pamatyti, kokius elementus jie naudoja, nes tai ne era, kai turime išmaniųjų telefonų technologiją.
„Tai yra būdas, kaip kuriamas pasaulis ir kaip jie sukūrė misijas.
„Kiekviena misija turėtų būti unikali patirtis, kurią pasiimsite ir būsite kaip „vau“.
Bet ar reguliariai kasmet išleidžiant, ar yra per daug Call of Duty, kuris gali numalšinti jaudulį?
Ne OllMS.
„Nemanau, kad gali būti per daug CoD žaidimų, nes tai kažkas visiškai naujo“, – sako jis.
„Į tai daug jaunų ir vyresnio amžiaus žmonių gali investuoti, nesvarbu, ar tai žaisti su draugais, ar žaisti solo.
Ir jie abu mano, kad žaidimas ir toliau kels jaudulį dėl to, ką jis reiškia žaidėjams.
Benny sako, kad jam patinka Black Ops „ypač dėl greito žaidimo pobūdžio“.
„Yra neįtikėtinų rezultatų ir nužudymų serijų.”
Tuo tarpu OllMS mėgsta bendrauti su žmonėmis internete.
„Ir aš manau, kad ypač su Warzone, būti keturių žmonių būriu ir žaisti įsimintinus žaidimus su draugais, kad tu be galo myli, yra tik vienas geriausių dalykų.
„Ir jūs taip lengvai galite sukurti turinį, nes darote tai, kas jums patinka“, – sako jis.
Klausykite Newsbeat gyventi 12:45 ir 17:45 darbo dienomis – arba pasiklausykite čia.