Getty Images Pora žiūri į Kalėdų langąGetty Images

Ar AI galėtų pakeisti tradicinį dovanų įkvėpimą?

Kaip ir daugelis iš mūsų šiuo metų laiku, Josie Hughes sugadina savo smegenis galvodama apie dovanas draugams ir šeimos nariams.

Tačiau praėjusį mėnesį ji nusprendė išbandyti kitokį požiūrį.

Būdama susipažinusi su dirbtiniu intelektu (DI), ypač dirbdama Analitikos institute, ji nusprendė išsiaiškinti, ar dirbtinis intelektas galėtų sukurti kalėdinių dovanų idėjas jos devynerių metų broliui.

„Aš nuolat naudoju dirbtinį intelektą savo darbe, pavyzdžiui, padedu rašyti el. laiškus, nes turiu autizmą, ADHD ir man sunku… ir pagalvojau, kad artėjant Kalėdoms, galvoju, ar tai gali man padėti“, – sako gyvenanti ponia Hughes. Eastbourne.

Ji paprašė ChatGPT pasiūlyti dovaną devynerių metų vaikui, kuris mėgsta būti lauke.

„Rekomendavo slackline – kaip įtemptą virvę – taip pat žvejybos rinkinį ir išgyvenimo rinkinį. Jis gyvena miškingoje vietovėje, ir aš buvau tikrai sužavėtas, aš negalvojau apie tas dovanas.

„Man sunku naršyti internete; aš nenoriu faff. Taip sutaupysite daug laiko. Geriau pasiūlyti, nei tiesiog paklausti „Google”.

Dėl to per šias Kalėdas ji jam suvynios „slackline“.

Josie Hughes Ilgais plaukais Josie Hughes daro asmenukę.Josie Hughes

Josie Hughes pastebėjo, kad dirbtinis intelektas buvo naudingas renkantis dovanas

Tikimasi, kad šiais metais britai kalėdinėms dovanoms išleis 28,6 mlrd. svarų sterlingų, palyginti su 27,6 mlrd. palyginimo platforma Findervidutiniškai vienam asmeniui išleidžiant £596.

O dabar gen AI tampa apsipirkimo proceso dalimi, nes vis daugiau žmonių šį sezoną jį naudoja įkvėpimui dovanoti kalėdines dovanas.

Naujausias pasaulinis „Accenture“ apklausa nustatė, kad didžioji dauguma (95 %) vartotojų sutinka, kad gen AI galėtų padėti rasti geresnes dovanas, o 90 % vertina rekomendacijas, kurias teikia gen AI įrankiai.

GiftList GiftList paslaugos puslapis, kuriame rodomos dovanų rekomendacijos berniukuiDovanų sąrašas

Atsiranda AI dovanų rekomendacijų paslaugos, tokios kaip „GiftList“.

Nors daugelis žmonių ieškos idėjų, kreipsis į OpenAI ChatGPT ir Google Gemini, taip pat yra specialių AI dovanų generatorių, pritraukiančių Kalėdų pirkėjus, kuriems per šias Kalėdas reikia pagalbos.

JAV įsikūrusioje dukterinėje svetainėje „GiftList“ yra AI veikiantis dovanų sąrašo generatorius, kuris, gavęs pirkėjo informaciją apie tai, kam jis perka, ir jo pomėgius, pateikia dovanų pasiūlymų su nuorodomis į savo svetainėje esančius produktus.

Bendrovė prieš metus pristatė AI dovanų pokalbių robotą, tačiau nuo to laiko jį patobulino, kad būtų daugiau pokalbio.

„Prieš tai suteikdamas penkias idėjas, tai nebuvo kažkas, su kuo galėjai eiti pirmyn ir atgal. Radome žmonių, kurie to norėjo“, – sako įmonės vadovas Jonas Jaklitschas.

Bendrovė bendradarbiauja su 50 000 mažmenininkų.

Tačiau ką jis pasakytų žmonėms, kurie gali manyti, kad tai galbūt tingus ar beasmenis Kalėdų apsipirkimo būdas?

„Jis tikrai turi būti naudingas asistentas… tai garso lenta“, – sako jis.

„GiftList“ turi daug konkurencijos iš kitų paslaugų, įskaitant „Cool Gift Ideas“ ir „MyMap.AI“.

Tam tikra prasme tokios paslaugos atkartoja, kaip buvo apsipirkimas, sako Linda Ellett, JK apskaitos įmonės KPMG vartotojų ir mažmeninės prekybos vadovė.

„Taip buvo su mažmenininkais. Įeidavote į parduotuvę ir klauskite patarimo, jei ko nors ieškote, pavyzdžiui, gimtadienio dovanos dukterėčiai. Internete niekada nebuvo tokio aspekto ir tai suteikia jiems galimybę tai padaryti.

Ji sako, kad gen AI platformos gali iš tikrųjų pakeisti tai, kaip mes ieškome produktų.

„Jei tai taps norma, tai sukels didelius vartotojų nukreipimo į mažmenininkų svetaines pokyčius ir kelia klausimų dėl reklamos ir remiamų nuorodų mokesčių paieškos sistemose“, – sako ponia Ellett.

Polly Arrowsmith Polly Arrowsmith sėdi Kalėdų Senelio glėbyjePolly Arrowsmith

Polly Arrowsmith rado dirbtinio intelekto dovanos pasiūlymą „miglotą“ ir „bendrą“

Kai kuriems dirbtinio intelekto patirtis buvo mišrus pirkinių krepšys.

Londone gyvenanti Polly Arrowsmith sako, kad ji yra gera dovanų davėja, tačiau susidomėjimas technologijomis reiškė, kad jai buvo įdomu sužinoti, koks sėkmingas dirbtinis intelektas bus ir ar tai nusvers jos pačios idėjas.

Šį lapkritį ji naudojosi ChatGPT, kad paprašytų pasiūlymų keliems šeimos nariams, įskaitant seserį ir tėtį.

„Mano seseriai 60 metų, ji dirba įtemptą darbą, todėl sakiau, kad jai patinka vaikščioti, atsipalaiduoti ir „Neom“ žvakės“, – sako rinkodaros direktorius.

„Jo pasiūlymai buvo neaiškūs ir grįžo su bendrais rezultatais, pavyzdžiui, krepšiu ir dienoraščiu, ir plakatais su įkvepiančiomis citatomis, kurias, mano sesuo, manytų, kad praradau siužetą, jei jai tai duočiau. Ji nesiūlė konkrečių produktų.

Keista, tačiau tai buvo labai konkreti, kai reikėjo generuoti idėjas savo partneriui, kurį ji pridėjo prie ChatGPT, kad jis yra 47 metų vyras ir jam patinka technologijos.

„Buvau sužavėtas, nes buvo sukurta tam tikra triukšmą slopinančių ausinių pora, kuri, maniau, jam gali patikti.

Tačiau kai ji paklausė idėjų savo 83 metų tėčiui, kuris domisi vaikščiojimu, kultūra ir skaitymu, ji sako, kad rezultatai buvo pernelyg bendri.

„Manoma, kad jam gali patikti pėdų masažo aparatas, individualizuota lazda ar maisto pristatymo paslauga. Tai atsižvelgė į jo amžių, o ne į jo interesus. Daroma prielaida, kad jei jam yra 83 metai, jis turi būti fiziškai nuosmukis. Bet jis labai tinka; jis yra dviejų vaikščiojimo klubų narys.

Apskritai ponia Arrowsmith sako, kad ji mano, kad AI būtų naudinga priemonė tiems, kurie nežino, nuo ko pradėti.

„Tai geras atspirties taškas, bet manau, kad pirmiausia reikia ką nors žinoti apie tą žmogų.

Taigi, ar yra kokių nors AI naudojimo apsipirkimo tikslais paslapčių?

„Kuo konkretesnis bus tai, ko ieškote, tuo aktualesnės bus jūsų produktų rekomendacijos“, – sako Dmitrijus Ševelenko, JAV įsikūrusios „Perplexity“ – dirbtinio intelekto „atsakymų variklio“ – verslo vadovas.

„Siūlome pridėti informacijos, pvz., kam perkate ir kokie jų interesai. Pavyzdžiui, užuot klausę „geriausio kavos virimo aparato“, galite paklausti „koks yra geriausias espreso aparatas, kurio kaina mažesnė nei 500 svarų sterlingų ir kuriame taip pat yra kavos malūnėlis?“.

Jis sako, kad beveik 10 % visų juodojo penktadienio perplexity paieškų buvo susijusios su apsipirkimu.

„Tikimės, kad artėjant šventėms šis rodiklis išliks pastovus, nes tai yra pats aktyviausias apsipirkimo laikotarpis kiekvienais metais.

Daugiau verslo technologijų



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -