Getty Images Išorinis Morrisons prekybos centro ženklas, baltas tekstas su geltonu kukurūzų logotipu ant plytų sienosGetty Images

Kai kurie „Morrisons“ klientai patyrė dar daugiau vėlavimų vykdyti kalėdinius užsakymus praėjus daugiau nei 24 valandoms po to, kai pirmadienį prekybos centras patyrė „sistemų problemas“.

Viena klientė BBC pasakojo, kad liko laukti maždaug 200 svarų sterlingų vertės bakalėjos, kita sakė sunkiai gaudama atsakymus iš įmonės apie savo kalėdinę parduotuvę.

Tai seka chaotiškas scenas penktame pagal dydį JK prekybos centre gruodžio 23 d. – didžiausią apsipirkimo dieną per metus – kai pristatymai buvo atšaukti ir nuolaidos nebuvo taikomos.

Morrisonsas atsiprašė ir sako, kad pristatymas grįžo į įprastas vėžes, tačiau kol kas neatskleidė problemų priežasties, nepaisant pakartotinių BBC prašymų.

„Šiandien „Morrisons“ parduotuvės patirtis grįžta į įprastą, bet visi „More Card“ klientai vis tiek gaus 10% nuolaidą visai savo parduotuvės parduotuvei visą dieną“, – antradienio rytą BBC naujienoms pranešė prekybos centras.

Jame priduriama: „Spustelėkite ir surinkite bei pristatymas į namus veikia kaip įprastai. Esame pasiryžę per šias Kalėdas nenuvilti nė vieno kliento.”

„Nežinomoje“

Viena „Morrisons“ klientė Vusteršyre, kuri nenorėjo būti įvardyta, pirmadienį gavo trumpąją žinutę, kad jos pristatymas atidėtas.

Ankstų antradienio rytą ji vis dar nieko negirdėjo iš Morrisons ir negavo pristatymo.

Klientas turėjo maždaug 200 svarų sterlingų vertės užsakymą ir per metus sutaupė kuponų, kad sumažintų iki 100 svarų sterlingų.

Ji sakė, kad bendravimo stoka ją paliko „nežinioje“ ir svarstė, ar „šiandien išeiti ir išleisti 200 svarų sterlingų, o tada grįžti namo, o Morrisonas apsipirks 200 svarų sterlingų“.

Galiausiai antradienį ji gavo užsakymą.

Problemos prasidėjo ankstų pirmadienio rytą, kai Kalėdoms užsisakę klientai ėmė gauti el. laiškų, kad jų pristatymai vėluos arba bus atšaukti.

Tada, kai atsidarė parduotuvės, parduotuvės klientai pastebėjo, kad jų kuponai kasose nepriimami.

Atsakydama į tai, Morrisons pritaikė 10% nuolaidą savo „More Card“ lojalumo sistemos nariams ir pritaikė kitas nuolaidas ne „More Card“ turėtojams.

Kito „Morrisons“ kliento Matthew Welcho iš Nortamberlando pristatymas pirmadienio rytą buvo atšauktas.

Jis sakė, kad vadybininkas, su kuriuo kalbėjosi paskambinęs, buvo „mažiau nei naudingas“.

Matthew sakė BBC News: „Vadovas pasakė, kad jam reikia palaukti, kol problema bus išspręsta, ir tada jis grįš pas mane, o to nepadarė“.

Jis pridūrė: „Nuo tada aš sužinojau, kad dar keturiems žmonėms kaime, kuriame gyvenu, vakar taip pat buvo atšaukti Kalėdų pristatymai“.

BBC kalbėjosi su dar dviem žmonėmis Nortumberlande, kurie turėjo vakar pristatymai atšaukti.

Morrisons tikina, kad šie atšaukimai buvo atskirti nuo pagrindinių „sistemų problemų“, kurių jis turėjo, tačiau plačiau nesigilins. Taip pat nepaaiškino, dėl ko kilo problemų su jos sistemomis.

Ponas Welchas savo bakalėjos prekes pirko vietoje.

„Keisiu į kitą prekybos centrą, bet „Morrisons“ niekam nebenaudosiu“, – sakė jis.

Nuo tada, kai buvo paskelbta ši istorija, Morrisons susisiekė su ponu Welchu su pasiūlymu pristatyti užsakymą ir pridėti taškų į jo kortelę.

‘Nebus pamirštas’

Vartotojų ekspertė Kate Hardcastle teigia, kad prekybos centrų tinklas turi būti skaidresnis savo klientams apie tai, kas nutiko.

„Tai kažkas, kas nebus labai greitai pamiršta naujaisiais metais“, – sakė ji BBC.

„Manau, kad tai yra bandymas pasilenkti, padaryti tiek, kiek gali, būti labai sąžiningas“, – priduria ji.

Pastaraisiais metais pasikeitė prekybos centrų lojalumo schemų naudojimo būdas – nuo ​​taškų siūlymo iki nuolaidų siūlymo nariams.

„Jei matysime, kad mažmenininkai įdiegs šias sistemas, kuriose per schemas galite pasiekti tik tam tikrą kainą, tuomet jūs tikrai turite įsitikinti, kad jos yra nelaidžios vandeniui“, – sako ji.

„Mūsų bakalėjos parduotuvės yra sukurtos remiantis senomis IT sistemomis, kurios tikrai gali būti paveiktos jautriu metų laiku… tai yra bandymas naujais metais suprasti, kaip jos gali iš tikrųjų dirbti su savo lojaliais klientais, kad tai kompensuotų.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -