Getty Images Dvi jaunos moterys žiūri į „iPhone 16 Pro“ „Apple Store“ Čengdu mieste, Kinijoje.Getty Images

JAV technologijų milžinė mažina kainas Kinijoje, nes susiduria su augančia vietinių konkurentų konkurencija

Pirkėjai Kinijoje gauna retas nuolaidas „iPhone“, nes „Apple“ susiduria su augančia vietinių prekių ženklų konkurencija.

Keturių dienų akcija, kuri prasidės šį šeštadienį (sausio 4 d.), apima net 500 juanių (68,50 USD, 55,30 GBP) nuolaidas kai kuriems naujausiems JAV technologijų milžino telefonams.

Kinijos telefonų gamintoja „Huawei“ taip pat sumažino savo aukščiausios klasės mobiliųjų įrenginių kainas net 20 proc.

Nuolaidos taikomos, nes vartotojai Kinijoje ir toliau nesiryžta išleisti dėl šalies ekonominių iššūkių.

Pasiūlymas apima geriausius Apple modelius, taip pat senesnius telefonus ir kai kuriuos kitus įrenginius.

Didžiausia 500 juanių nuolaida bus taikoma „Apple“ flagmanui „iPhone 16 Pro“, kurio pradinė kaina yra 7 999 juanių, ir „iPhone 16 Pro Max“, kuris šiuo metu kainuoja 9 999 juanius.

Įmonė Kinijoje surengė panašią reklamą praėjusiais metais prieš Mėnulio Naujųjų metų šventę. Šiais metais festivalis prasidės sausio pabaigoje.

Keičiant elgesį

„Apple strategija pasikeitė, kad prisitaikytų prie Kinijos vartotojų apsipirkimo elgsenos pokyčių“, – sakė rinkos tyrimų bendrovės „International Data Corporation“ (IDC) vyresnysis tyrimų vadovas Willas Wongas.

„Dėl vertės siekimo tendencijos kainų nuolaidos tapo patrauklesnės vartotojams. Jei nepriims tokios kainų strategijos, „Apple“ gali atsilikti nuo kitų konkurentų.

„Apple“ ir „Huawei“ siūlomos nuolaidos atspindi platesnę tendenciją Kinijoje.

Nuo internetinės mažmeninės prekybos gigantų iki šalies automobilių gamintojų siūlomi pasiūlymai, siekiant pritraukti klientų, kurie nenoriai išlaidavo, nes lėtėja antra pagal dydį pasaulio ekonomika.

Kinijos vyriausybė taip pat sustiprino pastangas didinti vartojimą.

Praėjusiais metais Pekinas pradėjo mainų programą, siekdamas paskatinti vartotojus pakeisti senus gaminius, tokius kaip automobiliai ir buitinė technika.

Penktadienį planas buvo išplėstas, įtraukiant mobiliuosius telefonus, planšetinius kompiuterius, išmaniuosius laikrodžius ir kūno rengybos apyrankes.

Vietinė konkurencija

Atsižvelgiant į tai, „Apple“ Kinijos rinkos dalis patiria vis didesnį vietinių konkurentų, tokių kaip „Vivo“ ir „Xiaomi“, spaudimą.

JAV įmonė 2024 m. trečiąjį ketvirtį vėl pateko į geriausių Kinijos išmaniųjų telefonų gamintojų penketuką, trumpam iškritusi iš sąrašo.

Remiantis naujausiais IDC tyrimais, „Vivo“ buvo perkamiausia Kinijos išmaniųjų telefonų gamintoja tuo laikotarpiu, nes jos pardavimai šoktelėjo daugiau nei 20%.

Per tą patį laikotarpį „Apple“ pardavimai sumažėjo 0,3%. „Huawei“ šoktelėjo daugiau nei 40 proc.

„Pastebėjome, kad konkurencija rinkoje išaugo, kai beveik visi praėjusį ketvirtį pristatė flagmaną“, – sakė Ivanas Lamas, „Counterpoint Research“ vyresnysis analitikas.

Praėjusių metų rugpjūtį grįžus į aukščiausios kokybės išmaniųjų telefonų rinką, „Huawei“ produktų paklausa išaugo.

Šendženo įmonė nuo tada pristatė keletą naujų įrenginių, maitinamų pažangiomis technologijomis, nepaisant to, kad bendrovė susiduria su JAV apribojimais.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -