
BT atsisakė plano žaliąsias gatvių spinteles paversti elektromobilių (EV) įkrovimo taškais, atlikusi tik vieną iš 60 000 konversijų, kurių iš pradžių teigė sieksianti.
Metaliniai dėklai, matomi gatvėse aplink JK, dažniausiai naudojami telefono ir plačiajuosčio ryšio kabeliams.
Kai tai apie projektą paskelbė 2024 m. sausio mėnBT teigė, kad kabinetų pertvarkymas buvo „unikali galimybė“ pašalinti „pagrindinę kliūtį“ žmonėms, norintiems atsisakyti benzininių ir dyzelinių automobilių.
Tačiau dabar schema buvo panaikinta, o įmonė teigia, kad ji sutelks dėmesį į „elektromobilių sujungimo Wi-Fi iššūkį“.
„Apmaudu, kad tai nebus tęsiama“, – BBC News sakė Stuartas Massonas iš automobilių svetainės „The Car Expert“.
„Geros naujienos, kurias matome pramonėje, yra tai, kad bendras elektros įkrovimo punktų diegimas spartėja greičiau, nei buvo prognozuota prieš porą metų“, – pridūrė jis.
Tačiau jis teigė, kad dauguma įkrovimo punktų yra judresnėse vietose, o ne gatvėse arčiau žmonių namų, o tai reiškia, kad BT sprendimas vis tiek buvo nesėkmė.
Ponas Massonas palankiai įvertino jo pažadą tobulinti belaidžio interneto infrastruktūrą aplink elektromobilių įkrovimo taškus.
„Labai apmaudu, kai užsuki į įkrovimo tašką, eini prisijungti prie programėlės… ir negali prisijungti, nes esi kažkur palaidotas kelių aukštų automobilių stovėjimo aikštelėje, o signalo nėra. pasakė jis.
„Jei BT gali tai padaryti, tai būtų tikrai gerai.
Schema žlunga
Daugelio žaliųjų spintelių eksploatavimo laikas baigiasi, nes BT atnaujina šviesolaidinį plačiajuostį ryšį.
Tačiau tik vienas iš jų, East Lothian, iš tikrųjų buvo paverstas viešu įkrovimo punktu.
Dabar jis bus uždarytas vasario mėn Greitasis įkrovimas naujienlaiškį, kuris nutraukė istoriją.
Įkroviklis šiuo metu rodomas kaip „neveikiantis“ programėlėje „Evve Charge“, kuri rodo EV įkroviklių vietas JK.
East Lothian Council BBC sakė, kad rajone vis dar yra daug elektromobilių įkrovimo galimybių.
Atstovas sakė: „East Lothian turi vieną didžiausių elektromobilių įkroviklių, tenkančių vienam gyventojui tarp Škotijos vietos valdžios institucijų, daugiau nei 370 viešųjų vietų automobiliams prijungti.
„BT Group“ atstovas spaudai sakė, kad bandymo metu buvo „daug išbandyta, su kokiais iššūkiais susiduria daugelis gatvėse važiuojančių elektromobilių vairuotojų, susijusių su įkrovimu, ir kur „BT Group“ gali suteikti JK elektromobilių ekosistemai didžiausią vertę.
Jie pridūrė: „Kiti atsirandantys poreikiai, kuriuos nustatėme, yra su elektromobiliais susijęs Wi-Fi ryšio iššūkis – mūsų pilotai dabar sutelks dėmesį ir toliau tai tyrinės.
Vyriausybė nustatė tikslą iki 2030 m. sukurti 300 000 viešųjų įkrovimo punktų.
Jos statistika rodo, kad JK yra 73 334 viešieji įkrovimo įrenginiai – 37% daugiau nei prieš metus.
Pasak elektromobilių įkrovimo įmonės, beveik trečdalis jų yra Didžiojoje Londone Zapmap.
Nelygumai kelyje elektromobiliams
Transporto departamentas sureagavo į BT sprendimą pabrėždamas, kad 2024-ieji buvo „rekordiniai elektromobilių infrastruktūros metai“, nes per pastaruosius 12 mėnesių buvo pridėta beveik 20 000 elektromobilių įkrovimo taškų.
„Tai yra kartu su 6 milijardais svarų sterlingų privačių investicijų, kurios bus planuojamos iki 2030 m., padedančios elektromobilių savininkams vairuoti pasitikėdami, kad jie niekada nebus per toli nuo įkrovimo punkto“, – sakoma pranešime.
Tačiau automobilių pramonė išreiškė susirūpinimą dėl greičio, kuriuo JK bando pereiti prie elektromobilių.
„Ford“ pranešė 2024 m. lapkritį kad vyriausybės nustatytas tvarkaraštis, kaip atsisakyti vidaus degimo varikliu varomų automobilių, neveiks be papildomų finansinių paskatų.
Kitą mėnesį vyriausybė pradėjo konsultacijas su automobilių ir įkrovimo pramonės atstovais, siekdama suformuoti laipsnišką benzininių ir dyzelinių automobilių atsisakymą.
Ji teigė investavusi 2,3 milijardo svarų sterlingų, kad palaikytų perėjimą prie elektromobilių, nes dar kartą patvirtino savo tikslą iki 2030 metų sustabdyti naujų iškastiniu kuru varomų automobilių pardavimą.