Mobiliojo ryšio tinklo „Three“ klientai BBC sakė, kad negali skambinti 999 numeriu, nes tinklas susiduria su dideliu sutrikimu.
Įmonė atsiprašė po to, kai daugiau nei dešimt tūkstančių žmonių pranešė, kad gedimų sekimo programai Downdetector ketvirtadienį negalėjo skambinti ar priimti skambučių.
Visuomenės nariai BBC sakė, kad 999 skambučiai nebus prijungti iš jų įrenginių naudojant „Three“ tinklą. BBC negalėjo savarankiškai patikrinti jų teiginių.
Trys sakė BBC, kad „skubiai tai tiria“, ir pridūrė, kad pagalbos tarnybų duomenys rodo, kad „dauguma“ iš 999 skambučių buvo „sujungiami kitais tinklais“.
Taip pat buvo keli tūkstančiai pranešimų iš „Smarty“ ir „ID Mobile“ vartotojų – mažesnių mobiliojo ryšio įmonių, kurios naudojasi „Three“ tinklu.
„Three“ palaikymo komanda klientams sakė, kad ji „neturi termino“ pataisymui, bet įmonė „sunkiai dirba, kad tai kuo greičiau išspręstų“.
Pareiškime BBC „Three“ atstovas teigė, kad bendrovė „žino apie daugybę pranešimų, kad klientams nepavyko prisijungti prie 999 skambučių“.
„Į tai žiūrime labai rimtai ir skubiai tiriame ir atsiprašome, jei kam nepavyko sėkmingai susisiekti su pagalbos tarnybomis.
„Pagalbos tarnybų skambučių duomenys rodo, kad didžioji dalis iš 999 skambučių, atliekamų per mūsų tinklą, yra jungiami per kitus tinklus“, – pridūrė atstovas.
Ankstesniame pareiškime Three teigė, kad žmonės vis dar galėjo naudotis mobiliojo ryšio duomenų paslaugomis ir skambinti 999 skambučiais per gedimą, nors keli žmonės BBC sakė, kad jiems taip nėra.
„Three“ turi apie 10,5 mln. klientų visoje JK, pasak jos interneto svetainės, tačiau neaišku, kiek jų paveikė gedimai.
Daugelis žmonių socialinėje žiniasklaidoje pasidalijo savo nusivylimu dėl gedimo ir apibūdino sutrikimus, kurie, jų teigimu, jiems sukėlė.
Vienas asmuo tvirtino jie „praleido gydytojo vizitą“ dėl to, kad negalėjo priimti skambučių, o kitas pasakė problemos paliko jų dukrą „įstrigusią“.
Ir keli žmonės tvirtino jie iš viso pasitrauktų iš tinklo.
„Ofcom“ reguliuotojo pranešime sakoma: „Žinome, kad „Three“ susiduria su tinklo problemomis. Susisiekiame su „Three“, kad kuo greičiau nustatytų problemos mastą ir priežastį.
Nežinoma, ar klientai galės reikalauti kompensacijos už gedimą, nors „Ofcom“ tinklalapio teigimu, „gali būti tikslinga“ tiekėjams siūlyti grąžinti pinigus „kol vyksta remontas“.
Praėjus mėnesiui po to, kai JK reguliavimo institucija leido „Three“ susijungti su buvusia konkurente „Vodafone“ ir sudaryti 16,5 mlrd.
Ateina tą pačią dieną įvyko didelis gedimas dirbtinio intelekto įrankis ChatGPT.