„Google“ sutiko atlikti „reikšmingus savo procesų pakeitimus“, kad padėtų kovoti su netikrų JK įmonių apžvalgomis, paskelbė reguliavimo institucija.

Konkurencijos ir rinkų institucija (CMA) teigia, kad įmonė, kuri atlieka 90 % paieškų JK, pridės įspėjimus įmonėms, kurios, kaip nustatyta, dirbtinai padidino reitingą žvaigždutėmis.

Blogiausių pažeidėjų peržiūros funkcija bus išjungta, o tai reiškia, kad jie negalės gauti jokių naujų atsiliepimų.

Asmenims, kurie pakartotinai skelbia netikrus ar klaidinančius atsiliepimus, bus uždrausta skelbti, neatsižvelgiant į tai, kurioje pasaulio vietoje jie yra.

Vartotojų grupė Kuris? pavadino pakeitimus „žingsniu teisinga linkme“, tačiau teigė, kad juos reikės paremti griežtais vykdymo užtikrinimo veiksmais, įskaitant „dideles baudas“, jei „Google“ jų nesilaikys.

Sarah Cardell, CMA vyriausioji direktorė, sakė: „Pakeitimai, kuriuos užsitikrinome iš Google, užtikrina, kad procesai būtų patikimi, todėl žmonės gali pasitikėti apžvalgomis ir priimti geriausius įmanomus sprendimus.

Priemonės susijusios tik su atsiliepimais apie įmones ieškant „Google“ arba „Google“ žemėlapiuose.

Jie nebus taikomi produktų apžvalgoms.

„Google“ atstovas BBC sakė: „Mūsų ilgalaikės investicijos į kovą su apgaulingu turiniu padeda kasmet blokuoti milijonus netikrų atsiliepimų – dažnai dar prieš juos paskelbiant.

„Mūsų darbas su reguliavimo institucijomis visame pasaulyje, įskaitant CMA, yra dalis mūsų nuolatinių pastangų kovoti su netikru turiniu ir blogais veikėjais.

Tai yra ne pirmas pasižadėjimas kovoti su melagingomis apžvalgomisproblema, kurią dar labiau paaštrina dirbtinis intelektas (AI).

„Amazon“ ir „Google“ tiria CMA daugiau nei suklastotų atsiliepimų nuo 2021 m. birželio mėn., praėjus mėnesiams po vartotojų grupės Kuris? padarė išvadą, kad „Google“ nesugeba pakankamai kovoti su netikrais atsiliepimais savo verslo sąrašuose.

CMA teigė, kad jos tyrimas dėl „Amazon“ tęsiasi.

„Which?“ politikos ir propagavimo direktorius Rocio Concha sakė: „Which?“ ne kartą atskleidė netikrus atsiliepimus „Google“, todėl CMA, užtikrinanti šiuos įsipareigojimus iš technologijų milžinės, yra žingsnis teisinga kryptimi.

„Pakeitimai turėtų padėti išvengti vartotojų klaidinimo nesąžiningų verslų ir netikrų apžvalgų brokerių.

„Tačiau reguliavimo institucija turi atidžiai stebėti situaciją ir būti pasirengusi panaudoti naujus vykdymo įgaliojimus, užtikrintus Skaitmeninių rinkų, konkurencijos ir vartotojų įstatymu, kad imtųsi griežtų veiksmų, įskaitant didelių baudų skyrimą, jei „Google“ nepadarys patobulinimų.

Tikrų ir netikrų atsiliepimų įtaka yra didžiulė – CMA apskaičiavo, kad 23 mlrd. svarų JK vartotojų išlaidų kasmet „potencialiai įtakoja“ internetinės apžvalgos.

„Google“ BBC sakė, kad jau pradėjo taikyti apribojimus verslui ir apžvalgas, o CMA teigia, kad „Google“ jai atsiskaitys per ateinančius trejus metus, kad užtikrintų, jog bus imtasi veiksmų.

Pasibaigus šiam laikotarpiui, „Google“ galės pakeisti netikrus atsiliepimus, kad atspindėtų visus naujus technologijos pokyčius.

Ponia Cardell pridūrė: „Tai yra sąžiningumo reikalas – tiek verslo, tiek vartotojų atžvilgiu – ir raginame visą sektorių į tai atsižvelgti.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -