Po to, kai jis pervertino pasaulinį „Gouda“ apetitą, „Google“ perregistravo savo pagrindinio dirbtinio intelekto (AI) įrankį „Gemini“ reklamą.
Komercinė, kuri turėjo parodyti „Dvynių sugebėjimus“, buvo sukurta transliuoti „Super Bowl“ metu.
Tai parodė įrankį, padedantį sūrio gamintojui Viskonsine parašyti produkto aprašą, informuodamas jį „Gouda“ sąskaitoje „50–60 procentų visuotinio sūrio vartojimo“.
Tačiau tinklaraštininkas atkreipė dėmesį į X, kad statusas buvo „vienareikšmiškai klaidingas“, nes olandų sūris niekur nebuvo toks populiarus.
Atsakydamas jam„Google“ vadovas Jerry Dischleris tvirtino, kad tai nebuvo „haliucinacija“, kai AI sistemos išreiškia netiesą informaciją – kaltina svetaines, iš kurių Gemini buvo ištraukta iš informacijos.
„Dvyniai yra pagrįsti žiniatinklyje – ir vartotojai visada gali patikrinti rezultatus ir nuorodas“, – rašė jis.
„Šiuo atveju keliose interneto svetainėse yra 50–60% statutas.”
Skelbimas dabar buvo pakartotinai redaguojamas, kad būtų pašalinta klaida.
„Google“ turi Paskelbė „YouTube“ – Jam priklauso – ir jame nebėra jokios nuorodos į tai, koks pasaulio procentas sunaudoja kietąjį sūrį.
Savo pranešime „Google“ pasakojo BBC, kad jis perdarė skelbimą po to, kai kalbėjo su jame esančiu „Cheesemponger“ ir paklausė, ką jis būtų padaręs.
„Remdamiesi savo pasiūlymu, kad„ Gemini “perrašytų produkto aprašymą be STAT, mes atnaujinome vartotojo sąsają, kad atspindėtume tai, ką verslas darytų“, – pridūrė pareiškimas.
Tikslus sūrio skaičius sunku susieti – vis dėlto manoma, kad tai Čedaras iš tikrųjų yra pati populiariausia gyventojųr Vieta pasaulyje, nors nuostatos įvairiose šalyse skiriasi. Kitas Pagrindinis varžovas yra mocarellaatsižvelgiant į jo naudojimą makaronuose ir picose.
Incidentas yra gėdingas „Google“, atsižvelgiant į ypač aukštą „Super Bowl“ profilį ir papildomus tikrinimo skelbimus, kad jis gautų.
Tinklaraštininkas Nate Hake’as – kuris pastebėjo klaidą – Sakė, kad tai buvo „Ai šlaito“ pavyzdys.
Tačiau tai nėra pirmas kartas, kai technikos milžinas atsidūrė ant užpakalinės kojos per savo AI produktus.
Prieš metus Dvyniai buvo „pristabdyti“ sekti „Pabudo“ vaizdų kritika Tai sukūrė, pavyzdžiui, JAV įkūrėjų įvaizdį, kuris netiksliai įtraukė juodą vyrą.
Tai netgi turėjo ankstesnių problemų su sūriu.
Praėjusių metų gegužę buvo kritikuojama jos AI apžvalgos paieškos funkcija Po to, kai kai kuriems vartotojams buvo liepta naudoti „netoksiškus klijus“ Kai jie ieškojo „kaip padaryti sūrį geriau prilipti prie picos“.
Paieškos sistemos atsakymai AI taip pat teigė, kad geologai rekomenduoja žmonėms valgyti vieną uolą per dieną.
AI įrankių problemos neapsiriboja „Google“ – sausį, „Apple“ buvo priverstas sustabdyti savo naujienų perspėjimo apibendrintuvą Po to, kai tai išrado daugybę netikslių antraščių.
Pačių „Super Bowl“ skelbimai taip pat nėra svetimų ginčų.
Praėjusiais metais „Uber Eats“ paskutinę minutę pakeitė savo reklamą po kritikos, kad tai tai netinkamai padarė alergiją maistui.