„BBC NewsBeat“

Japonijoje yra žodis, apibūdinantis lentyną, kurioje pilna knygų, kurias nusipirkote, bet niekada neskaityote – tsundoku.
„Video Gaming“ turi savo versiją.
Atsisakymas.
Daugelyje konsolės ar kompiuterių savininkų tikriausiai yra viena – nuolat auganti nebaigtų ar net nepavadintų pavadinimų kolekcija.
Yra svetainių, leidžiančių žaidėjams kataloguoti savo skaitmenines gėdos spinteles, o „Reddit“ palaikymo grupės dalijasi patarimais, kaip jas susitraukti.
Tai dalykas. Ir potencialiai didesnės problemos simptomas.
Daugiau žaidimų išleidžiama nei bet kada anksčiau, o visų pirma „Blockbuster“ leidimai ilgėjo.
Kai kurie skaičiavimai rodo, kad tik 10% tų, kurie perka žaidimą, daro tai iki galo.
Bet ar viskas pradeda keistis?

Iš 10 geriausių geriausiai peržiūrėtų žaidimų nuo 2020 m., Remiantis „Review Aggregator Metacritic“Manoma, kad penki užtruks mažiausiai 60 valandų.
Analitikas Rhys Elliott iš „Midia Research“ sako, kad ilgesnių žaidimų tendencija laikui bėgant buvo „klastingas šliaužimas“.
„Žaidimai kasmet didėjo, o tada per 10 metų tai buvo beprotiškas žaidimo ilgio šuolis.”
Kaip pavyzdį Rhys naudoja populiarią „Assassin’s Creed“ seriją.
Ankstesni tęsiniai užtruks apie 25–30 valandų. Tačiau 2020 m. Išleisk „Assassin’s Creed Valhalla“, gali užtrukti bet ką nuo 60 iki 100 valandų.
Popieriuje daugiau žaidimų už jūsų pinigus skamba kaip labai daug.
Tačiau Rhys sako, kad žaidimai užtrunka ilgiau ir kainuoja daugiau nei bet kada anksčiau, o kainos žaidėjai už juos apmokestinami.
Remdamasis pagrindinių konsolės gamintojų viešaisiais duomenimis ir „PC Store Steam“, Rhys nustatė, kad kuo ilgesnis žaidimas, tuo mažesnis žaidėjų, kurie jį baigia, skaičių.
„Ir tai rodo, kad augančios plėtros tvarkaraščiai ir biudžetai, skatinantys šiuos ilgesnius žaidimus, pasiekė mažesnės grąžos tašką“, – sako jis.
Anksčiau „Rhys“ paskelbė tyrimus teigdamas, kad įmonėms būtų geriau kurti trumpesnius žaidimus.
„Jei žaidimų kūrėjai sumažintų žaidimo ilgį, pavyzdžiui,„ Assassin’s Creed “20%, dauguma žaidėjų niekada nepastebėtų.”
Yra dar viena galimybė – suteikite žaidėjams pasirinkimą.
Carrie Patel yra „AVOWED“ žaidimo direktorė – šią savaitę išleista „Xbox“ ir „PC“ – kūrėjui Obsidianui.
„Microsoft“ priklausanti studija turi ilgą vaidmenų žaidimo (RPG) žanro istoriją ir buvo už hitų, įskaitant išorinius pasaulius ir „Fallout: New Vegas“.
RPG paprastai trunka dešimtis valandų, kol baigti, tačiau Carrie sako, kad studija bandė suprojektuoti, kad galėtų pritaikyti žaidėjus, kurie gali norėti trumpesnio žaidimo.
„Aš tikrai girdėjau jausmą daugelyje mūsų komandų ir iš mūsų žaidėjų bazės:” O, gerai! Žaidimas, kurį iš tikrųjų galiu baigti „, – sako ji.
Recenzentai pasiūlė, kad greitas žinomas peržengimas užtruks apie 15 valandų, o visas jo papildomas pasirenkamas turinys užtruks 40 ar daugiau.
Tai atitinka kai kuriuos ankstesnius studijos pavadinimus, tačiau su „A“ žiniomis kūrėjai norėjo pabrėžti, kad tai žaidimas, kuris „gerbia žaidėjo laiką“.
„Mes žinome, kad visi turi daugybę variantų, daug dalykų, susijusių su savo laiku“, – sako Carrie.
„Taigi mes norime, kad viskas, ką jie randa mūsų žaidimuose, jaustųsi verta savo laiko.”

Žaidimuose neturi būti šimtų valandų turinio, kad jie būtų dideli hitai.
Kai kurie gerbėjai skundėsi, kai sužinojo, kad 2023 m. „PS5“ titulas „Spider -Man 2“ – visos kainos išleidimas – gali būti visiškai baigtas per mažiau nei 30 valandų.
Tačiau žaidimas gerai apžvelgė ir sulaužė „Sony“ pardavimo rekordą – kokybės per daug važiuojančio kiekio atvejį.
Tai požiūris, susijęs su Carrie.
„Nemanau, kad dauguma žmonių ieško kažko, kad tik nužudytų kelias valandas“, – sako ji.
„Jie nori tikrai svaiginančios, vertingos patirties”.
Analitikas Rhysas sako, kad tai „protingas“ požiūris.
„Jei norite tiesiog tai sprogdinti, galite to siekti ir vis tiek įgyjate visą patirtį.
„Ir aš manau, kad tikriausiai pamatysime šiek tiek daugiau tokio tipo eksperimentų.”
Kuris kyla klausimas – kodėl įmonės juos taip ilgai daro?
Net ir tokiu žaidimu, pavyzdžiui, žinomu, nemažai žaidėjų pamatys tik dalį to, ką žaidimas gali pasiūlyti.
Carrie prisipažįsta: „Visada yra šis mažas balsas jūsų galvos gale, kuris sako:„ O kaip su žaidėjais, kurie tai praleis? “
„Taigi jūs visada norite įsitikinti, kad turite tas išėjimo rampas žmonėms, kurie mažiau nori patekti į piktžoles.
„Bet aš galiu įsitikinti, kad žmonės, kurie ketina jo ieškoti, kurie su tuo užsiima, turės geriausią laiką su juo.”
